Regulamin archiwum

Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym www.wydziarany.pl („Sklep”) działającym pod adresem: www.wydziarany.pl

 

Informacje ogólne

1. Sklep Internetowy www.wydziarany.pl jest prowadzony przez firmę:

WEBIMED Łukasz Wojcieszek
Dębe Kolonia 18
62-860 Opatówek
NIP: 968-085-02-96

2. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
3. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, legalnie wprowadzone do obrotu na polski rynek.
4. Do każdego zakupionego towaru wystawiany jest paragon, na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT. (Dane do faktury należy podać w komentarzu do zamówienia).

 

Składanie zamówień

5. Zamówienia w sklepie można składać 24 godziny na dobę. Dopuszczamy możliwość przerw technicznych, wyłączających możliwość przyjmowania i realizacji zamówień Klientów. W każdym takim przypadku przerwa w funkcjonowaniu serwisu zostanie ograniczona do niezbędnego minimum.
6. Wszystkie ceny widoczne na stronie internetowej Sklepu są podane w złotych polskich i stanowią wartości brutto (zawierają podatek VAT). Ceny te nie obejmują kosztów przesyłki. Dostępne formy i koszty dostawy są wyszczególnione w dziale DOSTAWA I PŁATNOŚCI. Wszelkie ewentualne rabaty jakie mogą być okresowo udzielane Klientom przez Sklep są naliczane od ceny brutto produktu.
7. Przez złożenie zamówienia przez Klienta należy rozumieć dodanie produktów z oferty sklepu do Koszyka produktów i wypełnienie stosownego formularza. Dopuszcza się również złożenie zamówienia przez Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
8. Złożone zamówienie stanowi umowę kupna-sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
9. Prosimy Klientów o podawanie prawidłowych i możliwie jak najpełniejszych danych kontaktowych podczas składania zamówienia – imienia i nazwiska lub nazwy firmy, pełnego adresu, adresu email oraz numeru telefonu. Nieprawidłowe lub niekompletne dane mogą opóźnić, a nawet uniemożliwić realizację zamówienia.
10. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje pocztą elektroniczną Potwierdzenie złożenia zamówienia (zestawienie wybranych produktów, adres dostawy, wartość zamówienia, forma płatności, sposób wysyłki). W razie braku otrzymania takiej informacji, Klient powinien skontaktować się ze Sklepem.
11. Prosimy o uważne sprawdzenie poprawności danych zawartych w otrzymanym Potwierdzeniu złożenia zamówieniu. W przypadku gdy którekolwiek z danych w potwierdzeniu są niepoprawne lub niekompletne, prosimy o niezwłocznie zgłoszenie tego faktu obsłudze Sklepu.
12. Każde zamówienie może być anulowane przez Klienta do momentu, gdy zostanie mu nadany status „Wysłane”. Z chwilą gdy przesyłka zostanie wysłana, klient ma obowiązek jej odebrania zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług na odległość z dnia 18 lipca 2002 r.

 

Płatności

13. Wszystkie dostępne formy płatności oraz dane do przelewu są przedstawiane podczas składania zamówienia oraz na stronie DOSTAWA I PŁATNOŚCI.

 

Polityka prywatności

14. Nasz Sklep korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają zwiększać Twoją wygodę. Z plików cookies mogą także korzystać serwisy w domenie www.eleganckibrodacz.pl, współpracujące z nami firmy, firmy badające statystyki oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla Twojej wygody założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem, ale zawsze możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera.

 

Reklamacje i zwroty

1. Konsument ma prawo zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny. W takim przypadku w ciągu 14 dni od daty dostawy należy zgłosić zamiar dokonania zwrotu. Następnie towar należy zwrócić w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną która nie prowadzi działalności gospodarczej. Zwrot jest możliwy wyłącznie, jeśli towar jest kompletny i nie został uszkodzony lub zniszczony. Koszty zwrotu towaru ponosi Klient. Zwracamy kwotę zakupu, bądź też wymieniamy na inny towar.
2. Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, jeśli sprzedana rzecz jest wadliwa lub niezgodna z opisem umieszczonym na stronach Sklepu, a także gdy wydano rzecz w stanie niekompletnym. Warunkiem prawa do reklamacji jest wysłanie pisemnego zawiadomienia o wadzie na adres email Sklepu (jestem@wydziarany.pl) i odesłanie reklamowanego towaru na adres wskazany w punkcie 5 poniżej, w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Z tytułu rękojmi Klientowi przysługuje prawo do: odstąpienia od umowy, obniżenia ceny, wymiany wadliwego towaru na równorzędny, ale wolny od wad, usunięcia wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w ciągu 10 dni od daty otrzymania odesłanego przez Klienta reklamowanego produktu. W przypadku uzasadnionej reklamacji Sklep zwraca koszt odesłania towaru w kwocie odpowiadającej kosztowi nadania przesyłki kurierskiej.
3. Koszty przesyłek w przypadku wymiany towaru wynikającej z błędnej realizacji zamówienia przez Sklep ponosi Sklep. W przypadku stwierdzenia pomyłki Sklep zwróci Klientowi koszt odesłania towaru do Sklepu w kwocie odpowiadającej kosztowi nadania przesyłki kurierskiej.
4. Sklep nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem.
5. Towar odsyłany do Sklepu w ramach zwrotu, wymiany lub reklamacji należy odesłać w sposób umożliwiający uzyskanie potwierdzenia nadania na adres:

WEBIMED Łukasz Wojcieszek
ul. Bartosza 21
63-400 Ostrów Wielkopolski

Z dopiskiem: www.wydziarany.pl – zwrot / wymiana

6. Sklep dokłada wszelkich starań, aby prezentowane opisy produktów były zgodne ze stanem faktycznym. W razie ewentualnych wątpliwości prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia.